Reklamacje

Pamiętaj, że w przypadku otrzymania towaru wadliwego lub uszkodzonego przysługuje Ci prawo do reklamacji. Reklamację można zgłosić odsyłając reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacji(pobierz), pamiętaj o starannym zapakowaniu i zabezpieczeniu go przez ewentualnym uszkodzeniem.

Reklamowany towar należy wysłać na poniższy adres:

VERONA SCARPA
MODO, LOKAL G04
UL. ŁOPUSZAŃSKA 22,
02-220 WARSZAWA

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojej reklamacji i powiadomimy Cię drogą mailową o jej rozpatrzeniu. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoją korzyść naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na pełnowartościowy. Zwrócimy Ci także koszty związane z odesłaniem reklamowanego produktu (wyliczone w oparciu o cennik Poczty Polskiej dla paczek pocztowych ekonomicznych). W przypadku braku towaru na wymianę zwrócimy Ci należność za odesłany towar najszybciej jak to możliwe (w ciągu 5 dni roboczych od momentu rozpatrzenia reklamacji). Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy.

Uwaga!

Reklamacji nie podlegają:

  • części wymienne obuwia tj. fleki lub wierzchniki,
  • starte lub przetarte spody obuwia,
  • uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia),
  • niedopasowanie obuwia do stopy,
  • urwane lub uszkodzone w wyraźny sposób mechaniczny ozdoby (kokardki, guziczki, klamerki),
  • uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne,
  • naturalne zużycie obuwia,
  • wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (np. przemakanie obuwia),
  • farbowanie obuwia wynikające z nadmiernej potliwości stóp lub nadmiernego przemoczenia obuwia,
  • wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi,
  • wady powstałe na skutek prania obuwia w pralce,
  • plamy na obuwiu powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych,
  • zapach obuwia.